Zdravotní pojištovny

Zprávy ze zdravotních pojištoven

Konkurenční zdravotní pojišťovny lákají ztracené klienty k návratu dopisem

Napsal admin • Úno 25th, 2011 • Rubrika: Česká průmyslová zdravotní pojištovna

Podceňují ovšem jejich schopnost ocenit kvalitní služby České průmyslové zdravotní pojišťovny.

Někteří pojištěnci, kteří jsou příslušníky České průmyslové zdravotní pojišťovny (ČPZP) nejméně rok, mohou v poštovní schránce  objevit   dopis  od své předešlé zdravotní pojišťovny.  Název pojišťovny se může lišit, téma těchto dopisů je společné – snaha získat ztraceného klienta –  a tím i plátce zdravotního pojištění zpátky. Dopis tak mimo jiné tvrdí, že odchod k nové pojišťovně je výsledkem nátlaku dealerů, uvádění nepravdivých informací nebo dokonce neuváženého rozhodnutí samotného pojištěnce. ČPZP se od takových dopisů a jejich obsahu distancuje.

ČPZP má k dispozici originály těchto dopisů, v nichž zdravotní pojišťovny oslovují ztracené klienty a nabádají je k návratu. Jedna z takových pojišťoven napsala, že návrat pojištěnce by byl pro ni velkou ctí. Jiná pojišťovna pak – v naprostém rozporu s tvrzením svých představitelů o neetickém lákání pojištěnců na různé bonusy  – dokonce slibuje hodnotný dárek všem, kteří se k ní vrátí.

ČPZP se od těchto prapodivných praktik distancuje a na rozdíl od konkurence se vedení ČPZP nedomnívá, že by její noví klienti přišli bez důkladného uvážení. Naopak je  přesvědčena,  že pokud se lidé rozhodli vyměnit zdravotní průkaz, nebyli  spokojeni právě se službami své předchozí pojišťovny. Konkurenční pojišťovny, které posílají svým bývalým klientům výzvy k návratu, podceňují schopnost pojištěnců posoudit, která zdravotní pojišťovna je lepší.  Pokud   se  lidé rozhodli přejít k ČPZP, tak rozhodně k tomu měli důvod. Pojištěnec, který je se svou pojišťovnou naprosto spokojený, nepodlehne žádnému nátlaku,“ konstatuje marketingový ředitel ČPZP Igor Dorčák.

ČPZP nepochybuje o tom, že klienti jsou na svou příslušnost k silné ČPZP s téměř   tři čtvrtě milionovým pojistným kmenem náležitě hrdí a že i ti novější již dokázali pocítit rozdíly mezi  profesionálním přístupem zaměstnanců a rozsahem nabízených služeb své nové pojišťovny ve srovnání s tou předchozí. Věříme, že se i nyní, když je bývalá pojišťovna cíleně přemlouvá k návratu, zachovají podle svého zdravého rozumu a že pokud jim bude doručen podobný dopis, vezmou to s patřičným s nadhledem


Štítky:

admin je
Email na autora | Všechny články od admin

Komentáře k článku